Ännu en blogg? men det finns en tanke.

Nu ska ni få höra, Mitt liv är inte helt olikt många andra liv. Men jag har beslutat mig för att ta reda på en sak. 
Allt annat än enkelt. Men ni som känner mig vet ju hur jag tänker, spelar man inte så vinner man inte. Det är enkelhet om nåt. Min blogg ska handla om ytlighet. Hur jag blir bemött av andra männsikor.

Under en 3 månader period kommer mitt utseende att ändras ganska dramatiskt och jag ska då blogga mina upplevelser kring hur jag blir bemött, framförallt av det mottsatta könet. För er helt nya besökare så ska jag skriva en bakgrund om mig själv. Jag hoppas vi alla lär oss nåt av det jag ska göra. Min kroppsförändring kommer att börja nästa vecka.
 
Alltså v.12.

Jag tror även att jag kommer lära mig en hel del andra saker än, hur folk bemöter mig beroende på hur jag ser ut. Kommer att lära mig mycket om kost, träning och även mitt självförtroende kommer att få smaka färg. Jag ska vara mig själv. Skriva precis vad jag känner. Kommer inte att nämna några namn förutom om det är posetvit. 
Jag vet inte riktigt hur jag kom på idéen kring denna blogg, den dök upp ur bar himmel. Typ....

-"Som ung grabb har man ju alltid velat ha tjejer"

Visst är det så. Samtidigt har man alltid velat ha vänner. Och det bästa med detta är att det ena utesluter inte det andra.

Vissa fall kan det ha blivit så fastän det inte va meningen. Men jag har alltid prioriterat mina vänner högt. Ju äldre man blir desto mer blandning av dessa 2 slag har man velat ha. Nu har jag insett att det är en livskamrat jag vill ha. Tolka nu inte detta som att jag är desperat, stressad, i behov av en annan människa. Absolut inte. Men jag vet att jag vill leva mitt liv med en annan männsika. När, var, hur återstår att se.

För c:a 4 månader sen så visades ett program som jag var med i. Singelcoacherna.

Där man skulle göra mig till "dejting expert". omtalat bland mina vänner vill jag lova. Typiskt honom sa vissa, Han vill bara va med i TV sa andra. Ska ärligheten fram så hade jag inget för mig när jag såg denna fråga på en site på internet.

-"är du singel, mellan 25-30 år och svårt att dejta tjejer?".

Hmm tänkte jag... varför inte. På den vägen blev det. Det resulterade i: många erfarenheter rikare.
i samband med detta program kom jag i kontakt med Bl.a personliga coacher, kroppspråks experter osv....
Någonstans där föddes väl denna idé.

Nu tänker jag göra verklighet av den. Den är diffus jag vet. Precis som jag. Häng med mig på denna resa å dela dina erfernheter tankar.

/Kimmo

Kommentarer
Postat av: Nicole

Hej Killen!
Gillar din sida...
Kommer att följa dig och dina funderingar och åsikter.Ska bli kul
Kram Kram

2007-03-13 @ 16:43:51
Postat av: "kryss" linda

mm intressant :) tänk att du va så här djup *ler*...
näata kryss tar vi bättre dansmackor me va.... peace

2007-03-13 @ 18:17:53
Postat av: Kimmo

Tack för kommentarerna.
Nästa kryss blir grym. Tallin here we come!

Kram på er.

2007-03-14 @ 11:00:54
Postat av: Melanie

Hmm, du e lite djup i alla fall, under den hårda ytan! 40h röj till Tallin med dig och mina vänner ser jag fram emot :) Kram!

2007-03-19 @ 19:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0