Bakgrund

Mitt namn är Kimmo Ilvonen, 24 år gammal. 25 i år.
Jag som person är väldigt impulsiv, social, målmedveten.

För att enkelt beskriva mig så gör jag det med en + lista samt - lista. Är det någon som har en helt annan uppfattning om mig? dela gärna med er. Följande uppspaltning i helt okronologisk ordning (heter det så?)
 
+
Glad
Ser möligheter
Lyssnar på andra
Impulsiv
Social
Målmedveten

-
Impulsiv
Ser sällan motgångarna
Oekonomisk
Otålig
Egoistisk ibland
Orädd
Ostrukturerad vad gäller vissa saker

Hmm svårt det här med att beskriva en insida, för det är ju precis det jag gör/tänker/säger som kommer inifrån mitt hjärta eller min hjärna.
Utsidan är jätte enkel att beskriva. Det enda jag behöver är en spegel, något att skriva på så är det klart.
Insidan är som sagt jätte svår att beskriva för då måste jag ju känna mig själv. (Ironi).

Har hört en gång, "insidan ger utsidan en chans".
En annan gång hörde jag, "insidan skapar utsidan".

Om jag ska berätta vad jag tycker om att göra så kommer det ta typ en evighet, har jag bråttom?.

Men jag har hela mitt liv tyckt om att köra motorcykel, jag har tävlat, kört för fort, för galet. Jag i ett nötskal.
Tycker också om att vistas på havet, där jag gärna åker runt i min egna båt alt. lär folk att dyka under vattnet.
Älskar även att resa och upptäcka nya platser. Nästa stora resa är Bali. Där jag ska lära mig att surfa fullt ut.
En livsstil som tilltalar mig, tror jag.

Tycker inte om att planera, ju mer man planerar desto mer förväntningar har man. Desto mer besviken blir man
om det inte lever upp till förväntningarna.

Har en Tatuering på min arm. "Go big or dont go at all". Min livs filosofi.

Jag är uppvuxen 3 mil söder om stockholm, nu äntligen är jag påväg in till stan. Så skönt.

Har en familj som består av en mamma och en pappa, sist men också minst en Lillasyster.
Tyvär är min familj ganska splittrad.

Jag som människa har alltid varit fylld av tankar om livet. Typ:
-Vad är meningen med livet
-Hur gör man för att leva ett lyckligt liv
-Vad är lycka
-Hur ska man göra för att bli rik
-Hur lyckas andra få saker som jag inte lyckas få
-Är mitt liv bra
-Vad händer efter livet

När jag va liten, eller förlåt mindre.
Så satt jag och min lillayster ute på vår veranda och tittade upp mot stjärnorna och hon frågade mig, vad är det uppe på himlen? Jag pekade på en stjärna och sa att där uppe är mormor och ser ner på oss. Sen dess har det varit så. Starka band kan knytas på enkla sätt. Starka minnen sitter långt inne. 

När känner jag mig bra?
När någon annan säger till mig att det jag gjort eller sagt är bra. Sen kan man fråga sig hur pass bra man kan mäta det.

Jag är en vinnare ut i finger spetsarna när det är tävling. När resultaten kan mätas.

Det bästa jag vunnit är när jag och min far var och tävlade på vår hemma bana och jag vann och han brast ut i gråt. Jag va inte bäst, vi var bäst. Han va så stolt.
Ursäkta om jag verkar stöddig men det var så jag kände.

Nog om mig så länge. Hmm hela bloggen handlar ju om mig. 

Kommer nog att fylla på mer här när jag kommer på nåt relevant. Nåt ni undrar? tveka inte att fråga.

/Kimmo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0