Balans

Det är mycket tal om inre balans. Vad är inre balans? är det när man är lika glad som nöjd. Lika stark som snabb.
Lika snäll som lojal. Vad är den inre balansen? alla talar om den men är det någon som kan berätta vad det egentligen är. Jag funderar men får inte fram något konkret. Det kanske det en balans handlar om, att den är unik för var och en. Min balans är inte den samma som din. Olika från person till person?
Jag är hursomhelst oerhört nöjd när jag får värme av solen, glädje av tiden. När allt  bara är bra. Stegen känns lätta, framtiden är bra. Jag är borta med tanken, precis som låten nedan.

 

I love your touch cold as ice, and i love every single tear you cry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0