Hmm

Segt. Jag måste ha en vändning nu. Livet suger just nu. Inte speciellt allvarligt. Men en vändning skulle sitta på sin plats just nu. inte imorgon inte i övermorgon. Utan nu. Dykning ikväll, lära nya dykare att bli bäst på det dem gör.
Hmm finns det nåt där ikväll som skulle få mig på bättre tankar. Det finns nåt bra där. Men det vill jag inte skriva här. Jag måste agera proffisionell.

Hann inte publicera detta inna jag begav mig till dykningen. Dykning fick mig på bättre tankar.
Jag fick skjuts hem, när vi kommit till avfarten i tumba så ringde det på telefonen och jag inser att jag har nyckeln till dykskolan. oh.... Jag som trodde på en liten vändning. men näe!!! Haha...
Fick också notan från cafét idag. Va inte så farlig som jag trodde den skulle vara med tanke på hur mycket som stog på vårat bord. Pratade med Rickard idag. Han va helt utslagen igår när vi åkte hem. Galet.

Måste börja fila på lite uttryck och faser.

Hittade en skön låt.




/Kimmo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0