Jag funderar och funderar

Fram tills nästa vecka när jag kommer att påbörja min hårda träning så försöker jag få så mycket klarhet som möjligt i denna blogg om ytlighet. Låg och funderade länge igår efter att jag varit och tränat.
Dessa frågor funderade jag på

Vad är det jag vill bevisa?
Vad är det jag vill ha bevisat?
Varför tror jag att många människor gör en första bedömning genom hur man ser ut?
Hur ska strukturen i denna blogg se ut?
Exakt vad ska blogga om?
Hur vill jag se ut?
Hur ser jag ut?
Är jag ytlig när jag söker kontakt med kvinnor?

Jag funderade en hel del kring dessa frågor. Sen var jag allmänt trött efter den hårda träningen som jag utövat på kvällen. Jag hade 2 spinning pass som jag leder. Första passet var på 55 min och körde igenom en skiva av Moby. Så skönt go i den skivan. Efter det hade jag ett 45 min pass där jag körde lite hårdare musik än Moby. 

Jag kom inte fram till några direkt svar på dessa frågor. Men funderar mycket kring dem. Även idag.

Idag beslöt jag att åka förbi en tjej på vägen hem imorgon från jobbet. Får se hur det blir. Hon ska vara i stallet där hon rider. Tänkte bara svänga förbi och säga hej. Gav förslag till henne förra helgen om att bjuda henne på middag. Men hon tyckte inte den idén lät lika ba som jag. Men vi börjar med ett hej så får vi se om det kanske leder till en middag i helgen. Hon är jätte söt. Har fått kontakt med henne via dejt saiten Spray.

Hittade ett ganska nytaget foto på mig och min yta när jag satt å blädrade igår.



Från och med måndag kommer jag att ta helkropps bilder på mig så ni alla får följa min förändring.
Snacka om att jag kommer "blotta" mig. Men men... hoppas att det kommer vara värt det. Att jag och andra kommer på tankar vi inte tänkt förut eller nåt i den stilen.

Cyklade till jobbet i morse. Det va tyngre än jag väntat mig. Åt ingen frukost innan jag startade plus att jag åt ganska dåligt igår kväll efter träningen. Det känns idag på jobbet kan jag lova. Rätt trött.
Hmm just de, vad jobbar jag med?

Jag jobbar på ett IT företag som heter Addmind IT solutions. Och är en del av Eastpoint gruppen.
Sen har jag även en egen dykverksamhet som heter DirectDiving.
Många bollar i luften. Men jag satsar allt krut på mitt heltids jobb på Addmind. Där jag trivs riktigt bra. Sköna arbets kamrater. Bra företags anda. Alla lyssnar på alla. Respekt är ett ord som väderas högt.

Har fått många nya trevliga arbets kamrater. Tyvär ska några av dem bege sig iväg åt andra håll. Önskar dem riktigt stort lycka till. Ska givetvis åka och besöka dem inom snar framtid. 

Ska senare idag skriva om:

Mina erfarenheter kring ytliget.
Tidigare förhållanden. 
Mitt kvinno ideal.
Hur jag ser på samhället/media kring Ideal. 

Så länge ta funderare på detta:

-"What we do in life echos in eternity"


Vid tangentbordet
Kimmo

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0