Vilken helg.

Rille 25 år. Jag som bara skulle ta det lugnt. vilket röj. Först hem till Rille där jag träffade massor med nya och roliga människor. Där blev det några öl, sen beslöt jag mig för att åka hemåt. Men han bara komma utanför örrarna så blev jag övertygad av en jötte söt tjej att jag skulle följa med till Cafét. Hmm mins inte riktigt vad hon hette. Mörkhårig lagom lång. Hmm... pratade inge mer med henne på kvällen. Dumt men sant.
på Cafét blev det galet. Sprit och massor med skratt. Sen drog jag vidare därifrån till Resturang Pelé där det var dykpub. inte speciellt många människor kvar när jag kom dit. Men det var helt ok. Roliga människor. Bröt arm å drack lite mer sprit. Haha... sen blev det taxi hem. Till en början så var jag påväg hem till "någon". Men sen tog jag ett beslut att fortsätta hemåt. Bra beslut. Kommer lägga upp lite bilder Hemifrån Rille där det fotades rätt friskt.    Idag Börjar min deff. Hårt, intensivt. Ska bli kul.  /Kimmo

Foto från dykarna.nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0