Första egna crossfit passet

Igår Söndag så komponerade jag mitt egna Crossfitpass. Galet kul. Galet jobbigt.
Passet bestog av:

25 Chins
25 Russian tvist med 15 kg's vikt
25 Armhävningar
25 Marklyft 60 kg
25 Situps med benen på en pall.

Första tiden blev 7 min 10 sek.

Sen vilade jag typ 10 min sen körde jag repetion på passet då det tog ca: 9 min.
Fick lite ont i huvudet efter passet, viktigt att dricka mycket....

Idag Måndag ska vi köra ett upplägg som ser ut så här:

25 axelpress 40 kg
25 chins med hjälp
25 russian tvist 10 kg
25 upphopp på bänk
25 uppdrag liggandes

25 Upphopp med armhävning
25 axelpress med vikter hela vägen ner
25 lårgång med 10 kg
25 floor wipers 50 kg
25 marklyft 50 kg

Ska bli riktigt skoj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0