Dagens pass 7,5 km plus promenad.

Kände mig rätt pigg från gårdagens pass. kände lite i höger vad och lår. Men det vore väl konstigt om jag inte kände det något med tanke på att jag knappt sprungit något dem senaste månaderna.
Drog ner till gymmet idag direkt efter jobbet. Tänkte känna på 7,5 km på löpband innan jag ger mig ut och testar det i kupperat. Det kändes riktigt bra... skönt. Sen blev det en ganska lugn promenad på 30 min. Utomhus. Veckans mål blir att ta milen till helgen ute.
Har ökat på kolhydraterna i maten rätt rejält. Kände av det redan idag. Bör nog äta ganska mycket vid lunch och sen mindre kolhydrater vid middag. Målet är ju också at tappa vikt så det blir mindre Kimmo att släppa runt på när startskottet går den 30 maj. Fick lite tips idag på att jag bör avverkat en halvmara innan starten. Detta bör göras senast 2 veckor innan start så kroppen hinner återhämta sig.

Känner mig i väldigt bra form. Nu gäller det att forma om kroppen till långdistans bara. Hinner jag? Endast 33 dagar kvar. Tänkte köra ett pass på lunchen imorgon. Shit kom precis på att jag ska spela badminton om 1 h. Och jag ligger och bloggar i badet... hahahaha... vilken koll man har... ja ja... får väl skynda mig på så jag hinner iväg.
Slänger upp en bild på dagsformen också.

Va och Fotade lite på gymmet. :)

Peace and Love....

/Kimmo

Kommentarer
Postat av: Mia

Snyggo :)

2009-04-29 @ 16:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0