Running lunch 30 min

Körde ett löppass på lunchen idag på Balance där jag tränar. Blev 30 min, som resulterade i en sträcka på 5,7 km.
Kände rätt tungt, men gick ut rätt hårt efter 5 min uppvärmning. Idag kom första tanken på att kanske inte komma hela vägen in i mål. Men den tanken gjorde jag mig av med ganska så snabbt.
Hade tänkt å ta milen i spåret idag. Men det blir 7,5 km. Jag vill gå ut hårdare men då finns det en stor risk att allt bara blir pannkaka. Så jag tar 2 dagars vila från och med imorgon. Sen siktar jag på att ta milen i helgen. Målet är under en timme.  
Hittade föra årets sändning på tv4 anytime igår. det är långt... väldigt långt :) men det är just det som är utmaningen.
Se förra årets Marathon här

Bara bita ihop och köra.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0