Fredag Vila... Lördag 7 km intensivt.

Fredag blev det paddling med nära och kära. Va riktigt riktigt nice. Skönt att komma ut och leva nära naturen, man gör det för sällan helt enket. Detta resulterade i vila, för benen iaf. Axlar och rygg fick sig ett riktigt pass. Skulle gissa att vi paddla över en mil. Sen blev det grilla och bara njuta av det underbara vädret som Svergie bjöd på. Helt fantastiskt.



Jagar stor gäddan.

Kom hem på lördag förmiddag... (läs idag) då blev det lite grillning av kycklingfile sen vila. Sov inte så överdrivet bra på den bergshäll där vi lyckades slå upp tältet.

Masade iväg mig själv till Alfa gymmet. Ingen direkt plan på hur långt eller hårt jag skulle köra. När jag väl va där så kände jag att jag skulle ta det hyffsat lugnt och satsa på 1,5 mil imorgon söndag.
Det blev 7 km intensivt.
7Km på 40 min.
Började på 11 km/h i 10 min sen gicka jag upp på 12 km/h i 10 min. sen körde jag 13 km/h i 5 min. Sen ner på 10 km/h.
Va nog tuffaste passet hittils. Men skönt... riktigt skönt. Imorrn blir det 1,5 mil i spåret. Ska bli intressant.
So long runners!

Peace and love...
/Kimmo

Kommentarer
Postat av: Tolla

Heja heja! Din tok ;)

2009-05-03 @ 08:45:22
Postat av: Kimmo

Tack... det lär behövas... :)

2009-05-03 @ 14:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0