Måndag... Spinning 60 min. Hårt!!!

Idag höll jag i ett Spin pass som varade i 60 min. Va riktigt skönt för benen att varva med lite cykel. Va kul å se att alla slet så hårt också. Blev ett rätt hårt pass med mycket intensitet.
Imorgon ska jag ut i spåret igen. Blir ett lugnt pass. Siktar nog på 7,5 km. Ska försöka få in lite intrevall träning denna vecka. Sen åker jag till Östersund på Fredag där jag ska försöka beta av ett hyffsat lång pass. Minst 1 mil lär det bli.
Helgen efter det (16-17/5) siktar jag på en halv marathon, alltså 21 km.

Denna vecka kommer se ut som något i stil med:

Måndag: 60 min spin
Tisdag:   7,5 km Intesivt
Onsdag:  Intervaller på lunchen. 45 min. (Massage på morgonen)
Torsdag: Intervaller i spåret
Fredag:   Vila
Lördag:   10-15 km
Söndag:  Vila
 

Running to the sunset...

Synpunkter på det? :)

Live life to max!

/Kimmo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0