Onsdag, Klättring.

Yes, idag ska det klättras på klätterverket i Nacka. Ska bli kul. Har prövat det en gång innan och då va det riktigt utmanande. Ska se om det går lite lättare nu eftersom man tappat lite vikt.
Annars går löpningen bra, tog en kort promenad på 4 km igår runt Harbro spåret. Skönt å röra sig lite.
Imorgon blir det milen igen. Sen på söndag ska jag dra av en halv marathon. Vet inte riktigt hur jag ska lägga upp sträckan på söndag. Tål att funderas på, några förslag? Det ska vara 21 km.

Just de, fick hem startbeviset igår. Samt lite information om Marathon. Det följde även med en karta, som jag satte upp på kylskåpet så jag kan lära mig memorera banan. har rätt bra koll på sträckan. Är även rätt kluven om hur jag ska göra med cykel på vättern rundan. om jag ska byta däck på min mtb eller om jag ska ta och investera i en racer. Få se hur det blir. Jag hoppas kunna ta något pass cykling efter maran. Lär va rätt slut dagarna efter. Men men bara bita ihop och köra!
Något som är värt och nämna är att jag spenderar min tid med en hel del intressanta människor som hjälper mig mentalt att satsa så hårt som jag gör. Tror inte dem är medvetna om det själva men så är det iaf.

En annan som hjälpt mig en hel del med mental inställning är Anthony Robbins. Jag va och såg hans seminarium i kungliga tennishallen för något år sedan. Jag är övertygad om att den absolut starkaste muskeln är hjärnan. Man kan uppnå vad man vill om man bestämmer sig för det!

Se ett intressant klipp med honom här:



-"People think that the past does equal the future, yes if you live there", Tony Robbins

Peace and love
/Kimmo
/Kimmo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0