Onsdag, Massage och anmäld till vätternrundan.

Ja det är sant! Jag fick ta över Lars Berglunds plats till vätternrundan. Helt galet skoj. För er som inte känner till Vätternrundan så läs mer här.
Vätternrundan går den 12-13 juni och jag har start tid klockan 03.58. Det är alltså 2 veckor efter Stockholm Marathon.
Detta blir min absolut största utmaning. Jag har nog aldrig varit så laddad inför något som nu. Jag ska överträffa mig själv, vilket jag redan gjort känns det som.

Ikväll blir det massage för benen. Det kommer dem att gilla! :)
Jag ska köra massagen på Tumba Träningscenter.

Ska även idag få hjälp med ett kostupplägg av Mikaela Genberg på PT Konsulterna. Det behövs, höftar mest med kosten just nu.

All in!

/Kimmo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0