Onsdag. Promenad och massage.

Shiiiit va skönt. Tog en promenad på 6 km som gick så fort så jag han knappt att blinka. Hmm kan ha berott på sällskapet. Intressant samtal hela vägen runt! Kul. Sen var det dags att bege sig hem och fylla på energi depåerna.
Efter det så var det dags för massage. Blev 90 min. Grymt! Mina ben behövde det! Nu är dem i toppform igen.
Det blir ett lunchpass imorgon. Tänkte ge mig ut på lite asfalt för första gången.

Sitter just nu och lyssnar på me and my monkey. Kanske årets bästa låt. Men har inte lyckats få in den i min ipod! Skulle göra ett stort lyft i min träning. Kolla in den nedan: 



 

Maran närmar sig med stormsteg... Jag känner mig redo att anta utmaningen! Galet mentalt laddad!

Peace and love
/Kimmo

Kommentarer
Postat av: Ted

så jäkla tung den där låten.. :D

2009-05-08 @ 18:03:47
URL: http://metrobloggen.se/tedahlenius

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0