På allmänt bra humör...

Lite förändringar gör vardagen glad i Kimmos värld. Jag brukar säga, In Kimmo's world, where unpossible gets possible. Och så är det nog även i detta fall. Vem trodde att jag skulle ens ge mig an att springa Stockholm Marathon för bara några månader sen? Inte många va. Men det enda som behövdes var ett beslut. Ett beslut från mig. Och nu är jag på god väg. Man borde ta lite fler beslut lite oftare. Det är början till en förändring. Det är en förändring. Jag har hört för länge sen ett uttryck, -"man ska klaga en gång, sen gör man något åt saken". Rätt bra faktiskt. 
Ikväll blir det lite intervall träning i backe. Skönt! 
Skriver mer om det sen. För nu ska jag rulla hemåt från jobbet... oj sitter jag å bloggar på arbetstid.... oupps, don't tell me boss...! ;) 


Kanske en bild.... 

Vart tog det här vädret vägen?

Peace and love...

/Kimmo


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0