Hård diet.

Nu sätter vi igång på allvar mot Iron man. Kör en ganska sträng diet nu då jag håller mig till en ren kur på Cambridge. Planen är att köra detta under 4 veckor. Med start idag 23 Nov.
Jag åker till Thailand den 18 nov. Så det kommer bli några dagar i Thailand på Cambridge. Sen blir det löpning och simmning för hela slanten. Vill tappa vikt nu så det blir enklare att springa.
Jag har kört Cambridge förut och då tappade jag c:a 8 kg varav jag behöll 6 kg. En bra start på en viktnedgång. 
Nu kör vi...!!! 100 % målfokus i kikaren nu. 

 

Kommentarer
Postat av: Ted

Du är grymt målinriktad Kimmo, bara du hittar det inom dig och fokuserar på vad du vill så är det inga problem. Kör hårt nu 4v.. :D

2009-11-25 @ 22:12:12
URL: http://tedahlenius.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0