Träning träning träning... från hjärtat.

Järnman 2010

Har hänt en del i mitt liv sen jag bloggade sist. Både roliga och mindre roliga saker.
Jag är färdig utbildad som coach. Mitt fokus ligger på träningen nu. Aldrig har jag känt sån energi som jag kände imorse när jag gick till gymet och ställde mig på löpbandet kockan 07.00 och avverkade drygt 7 km. Jag var och träffade min simcoach på lunchen idag. Mikael Rosén. Extremt duktig simmare. Han har vunnit vansbro simmet 3 ggr och tävlat på SM nivå. Han har även tränat många triathleter. När han såg mig så tyckte han att jag såg ut att vara i god fysisk form. Kul att höra. Vi är överens om att jag ska ta mig i mål på Ironman. =)
Mikael hjälpte mig att sätta ihop denna veckas träning som ni kan se nedan.

Här är mitt schema för denna vecka:

Mån, Löp 50 min Cykel 120 min
Tisd, Löp 65 min + styrka 20 min
Onsd, Vila
Torsd, 60 min morgon, cykel 150 min
Fred, Löp 60 min + Styrka 20 min
Lörd, Siming 30 min
Sönd, Cykel distans 3 timmar + Löp 30 min 

Wow, jag längtar!!!
/Kimmo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0