Lite uppdatering...

Nu har jag återigen inte bloggat på länge... anledning till det är att jag lagt mycket tid på min nya shop. Där kan du handla shampoo till bra priser. det är viktigt med ett bra shampoo. Schampo är en produkt som används för att rengöra ditt hår. Schampo har använts I Sverige sedan 1950-talet, innan dess använde man sig av tvål eller såpa istället för schampo. Vissa säger att man bara ska tvätta håret med schampo två gånger i veckan. Schampo torkar ut min hårbotten. Det finns schampo för torra hårbottnar och mjäll, mjällschampo. Jag måste tvätta håret med schampo för fett hår. Schampo består av ett fettlösande medel, ett rengörande och skumbildande ämne och konserveringsmedel. Det finns många olika typer av schampo, för olika typer av hår men också med olika egenskaper t.ex. schampo för behandling av mjäll eller schampo som tar fram eller tonar ner färgnyanser I håret. Det finns också schampo som innehåller balsam och gör att man slipper göra en balsambehandling efter att man använt schampo. Många frisörer menar att det kan vara bra för håret att variera sig mellan olika schampon, att ha ett antal schampo att byta med så att håret inte vänjer sig vid ett och samma schampo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0