Forsatt simmande samt en ny cykel.

Nu börjar jag bli materialtiskt klar inför Järnmanen. Jag gjorde klart med köp av en ny cykel igår. Det blev en Merida Warp 9. Längtar otroligt mycket tills jag kan komma ut och cykla på den. Det enda jag väntar på är att snön ska försvinna. Planen är att cykla till jobbet. Som är 2,5 mil enkel resa. Samt köra långpass på helgerna. JAg tror det är det jag ska fokusera ppå mest. Att få många mil i benen och långa mil vid varje pass.
Simmningen går bra. Har kommit i kontakt med en simtränare som ska hjälpa mig med teknik. Det går bättre och bättre med simningen. Så galet kul.
Merida Warp 9. En triathlon cykel i topp klass.

/Kimmo  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0